[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 12., H, 18:25:59 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Azt színháznak hívják, ott még a páholyban levő nőket is lehet bámulni
> (-: más a műfaj.

Én meg aszondom, hogy üzletnek hívják. Ha az erőszakos módi a zembereknek nem
jön be, és lesz kevésbé erőszakos - majd persze a 3D-ben -, akkor a mozi- vagy
videónézők száma eldönti, mi a nyerő. A színház tök más műfaj, azt nem hoznám
ide. Ott a zoom fix. :-)

> Pedig ez fő művészi eszköz is lehet:
> http://www.fotolista.hu/keptar/php/list.php?orderby=user&id=1239&fid=0

Na persze, de ez megint más tészta. Különben szerintem az ilyesmi keveseknek
szól. Én úgy szoktam az ilyen pl filmeket nevezni, hogy müvészfilm. (Kiejteni is
rövid ü-vel kell.) :)

Tudod, ha az embernek el van a szeme eleve már csesződve, akkor a szándékos
életlenítés hihetetlenül dudja ám zavarni!

> lapozz pár lapot hátrébb, ő mestere ezeknek a dolgoknak. Különösen az

Azért a lap alján van egy romos háztetős kép, ott az egész éles.