[Epitesz-barkacs] melysegelesseg tema

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Júl. 12., H, 18:35:35 CEST

Szervusz HJózsi!

> Én meg aszondom, hogy üzletnek hívják. Ha az erőszakos módi a zembereknek
> nem jön be, és lesz kevésbé erőszakos - majd persze a 3D-ben -, akkor a

Miért, kötelező filmet nézni? Ennyi erővel már az is erőszakos, hogy a
filmben a nőkön általában ruha van, pedig anélkül nekem jobban
tetszenek (-:

> Na persze, de ez megint más tészta. Különben szerintem az ilyesmi keveseknek
> szól. Én úgy szoktam az ilyen pl filmeket nevezni, hogy müvészfilm.

Ez szerintem baj is. Petőfi és Jókai művei is művészeti alkotások, meg
persze sok mai íróé, költőé is. Ott mégsem baj a művészi
kifejezőeszközül alkalmazott hasonlat, metafora stb.

> Tudod, ha az embernek el van a szeme eleve már csesződve, akkor a szándékos
> életlenítés hihetetlenül dudja ám zavarni!

Van egy régi találmányom. Szemészeti rendelőbe csupa szándékosan
homályos plakátot meg feliratot kellene függeszteni (-:

szia: Balázs