[Epitesz-barkacs] szelnyomasok, kemenyek

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Jún. 22., K, 19:31:07 CEST

egyszer korabban felvetettem, hogy a fa helyett vmi aluprofil
szerkezettel kene megoldani a teto teherhordo szerkezetet.
szerintem tartosabb, teherbirobb es talan konnyebb is..
raadasul az eleve hocsapdas, hopaneles feluleteken felesleges a
tetocserep. azt is vegiggondolnam, hogy a cserep e a legjobb tetofedo
anyag... plane almanyi jegek eseten..

a masik kerdes, hogy egy epuletnel nem csak a kemeny, hanem a teto, de
tulajdonkepp az egesz epuletfelulet is szelnyomas terhelt..
lassan egyszerubb epuleteket is erdemes lesz szelcsatornaban vizsgalni,
nem csak a felhokaristolokat..