[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 12., Sze, 09:46:29 CEST

1. a parasztbiciklin nem ugyanaz a lanc van, mint egy 8-9-10 sebesseges mai bringan. kilora is jelentosen kulonboznek. szelessegre is. most is lehet venni brutal lancot, SS (single speed) lancnak kell kerni, ki fog birni 20 evet. viszont bele sem birod fuzni a valtoba, olyan szeles.

2. a lanc elettartamaban nagyon nagy a szoras. orszagutisoknal altalaban tobbet bir, mert nem sarozzak ossze, es nem tepik allandoan hegynek fel. montikon, versenyre hasznalt montikon kevesebbet. egyszer egy forumban korkerdessel gyujtottem listat, a lanc gyartojaval es tipusaval nem igazan lett korrelacio, 2000 es 12000 km elettartam kozott volt minden.

vajk