[Epitesz-barkacs] lanc

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 25., K, 14:44:42 CEST

abban biztos lehetsz, hogy egy ilyesmi cuccnal gyakrabban talalkozol az interneten a hozzanemertok, valamint a nemet szarmazasu barkacsaruhazak altal kitalalt kifejezesekkel, mint a magyar szakszavakkal. ugyanis a magyar szakik nem arrol hiresek, hogy internetes tartalmakat gyartananak.

hanyok attol,  hogy miota vannak barkacsaruhazak, azota a forstner furot erdeszfuronak hivjak magyarul. pedig a szakszo az a forstner volt magyarul is, a magyaritott nev meg a fenekfuro. csak ezt a hozzanemerto laikus aki az arlistat forditja nem tudott. azota meg azok, akik a praktikerbol kepzik magukat, mind elkezdtek erdeszfuronak hivni, hiszen ott lattak ilyet eloszor, es ez volt odairva.

de fejezofuresz sem letezett mielott a barkacsaruhazak meg nem jelentek. es meg sorolhatnam.

vajk