[Epitesz-barkacs] lanc

topylista1 at topybear.hu topylista1 at topybear.hu
2010. Május. 25., K, 15:33:26 CEST

> abban biztos lehetsz, hogy egy ilyesmi cuccnal gyakrabban talalkozol az
> interneten a hozzanemertok, valamint a nemet szarmazasu barkacsaruhazak
> altal kitalalt kifejezesekkel, mint a magyar szakszavakkal. ugyanis a
> magyar szakik nem arrol hiresek, hogy internetes tartalmakat gyartananak.

Én ilyen néven ismertem, ettől függetlenül rákerestem, mielőtt beírtam,
mert fordításról van szó, nehogy valami helyi kifejezést vagy hülyeséget
írjak.
Ha egy kicsit utánakerestél volna a neten, akkor látnád, hogy nem (csak)
barkácsáruházak hívják ilyen néven, hanem ebben a szegmensben dolgozó
kereskedők. De még a gyártó is:
<http://www.kgmarketing.hu/main.php?id=rolunk>.

Topy

PS: De ha legközelebb segíteni próbálnék, szóljon bárki nyugodtan, hogy
hülyeséget csinálok, hátha sikerül leszoknom róla...