[Epitesz-barkacs] magneses vihar ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 26., Sze, 11:13:51 CEST

>Ez jóval nagyobb területre volt jellemző, nálam is, meg egy innen kb 2km-re
>másik irányban lakó ismerősömnél is ugyanez történt.

akkor ezek szerint ez egy nagyobb területet éritő hiba lehetett.

de ez nem magyarázza meg mitől remegett a kép pontosan úgy ahogy mondod,
amikor a páka trafót a monitor közelébe teszem.

én úgy gondolom, hogy szétesett az 50hz-es szinkron és olyan impulzusok is
kerülhettek a hálózatra a kimaradás után amik produkálhattak ilyet...
vagy az APC szünetmentes zavarodott meg ettől...

szóval akkor ufók kizárva :)

de a napkitörést azért nem vetném el..

régebben (3-4éve) történt velem 2 alkalommal is.

egy atx-es gép a (házi szerverem) amit este mindig lekapcsolok.
másnap reggel látom, hogy be van kapcsolva.
emlékeim szerint valamikor éjjel 1 óra körül volt a logban bejegyzés, tehát
akkor kapcsolt be.

2 nappal később olvasom a neten, hogy volt egy napkitörés ami 2 nappal
ezelőtt érte el a földet.
aztán utána még kb. 1 hónapon belül mégegyszer megtörtént a fentihez hasonló
és aztán azóta sem.

én ezt a napkitörésnek tulajdonítottam akkor.

zsolt