[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 11:57:44 CEST

én a padlásra tenném fel a ventilátort egy flexi csővel elválasztva a bejövő
csőtől és belülre a kőzetgyapotos cuccot, oda ahol már melegebb a levegő.

de ha Te is fával fűtenél akkor nem lenne akkora pára tartalom bent, mert a
kéményen folyamatosan cserélődik a levegő.
a télen volt olyan, hogy 30 % páratartalom bent, míg ha éppen ki lett
terítve egy-két ruha, mert kint nem száradt akkor felment már egészen 45%-ig
is.

de szerintem nem a venti zaj okozza a legnagyobb zajt, hanem a csövek
könyökök nem jó áramlástechnikája.

>Mivel párás levegőt szívnék el, és még hőszigetelés esetén is előjön

pont ez lenne a lényeg, hogy kivond a párát a levegőből.... ha jól
gondolom...
legalábbis a téli ablakvizesedéses gondok után...
ezért neked egy nagy tartály kellene amibe össze tud gyűlni a víz.

zsolt