[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Nov. 3., Sze, 10:33:23 CET

Szaniszló Zsolt írta 3 Nov 2010  10:14 levelében:
> A házunk: 38-as fal, 2 szintes lakás, összesen 105m2, lenn a nappaliban
> teregetünk, napi 2 adag átlag és sok-sok penész, folyamatosan jön elÑ,
> teljesen kikészít.
> ElÑször szárítógépen gondolkodtunk, de úgy tñnik, hogy páramentesítÑ
> kell nekünk, mivel tegnap szereztem egy mérÑt és 85-90% páratartalmat
> mutatott. SzellÑztetni szellÑztetünk, de két kisgyerek mellett persze
> nem lehet az ablak egész nap nyitva.
Tüneti kezelésként jó lehet a párátlanító, de megoldást csak a
megfelelő hőszigetelés ÉS szellőzés jelent majd.
A Dantherm lehet a jobb választás, de néhány dolgot mindenképp tudnod
kell.
Most kiadsz érte soktízezer, esetleg százezer fölötti forintot.
Bármilyet veszel, annak lesz hangja, alvás közben nemigen tudod majd
használni, viszont épp reggelre fog legjobban lecsapódni mindenütt a
pára, hiszen akkor van odakint a leghidegebb.
A készülékeknek nem elhanyagolható a fogyasztása, jó drága
villanyból. Igaz, hogy az így betáplált hőmennyiség csökkenti
valamivel a fűtési gázfogyasztást, de annak harmada a fajlagos
költsége. Vagyis a gázfűtés egy részét villanyfűtésre cseréled.
Mindenképp a mielőbbi szigetelésre koncentrálj!!!

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu