[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Nov. 3., Sze, 10:50:15 CET

Szervusz Zsolt!

> Fagor DH-22

Én egyszer, belső vakoláskor kölcsönöztem egy régebbi típust. Ki is
szedett a levegőből fél litert, pedig tipikus pálmaház szag volt.
Lehet, hogy a készülék nem volt százas.

Ha van időd és barkácsoló hajlamod, csinálj ellenáramú hőcserélőt. Én
most télen fogom megcsinálni. Legvizesebb helyiségből elszív,
szárazba, pl. nappaliba fúj. A hőcserélőben lecsapódó vizet el kell
vezetni. Nem 600 Wattot fogyaszt, mint a fönti cucc, hanem ventiktől
függően csak pár tíz Wattot. Ha el tudod rejteni, és jó a ház
elrendezése, több helyiségből is elszívhat. Itt, vagy az elektromos
listán többen csináltak már.

anyagköltségben már otthon vagyok: 100 kFt-ből már rendesebb cucc
építhető. A fenti Fagor 64000-nél kezdődik.

szia: Balázs