[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 3., Sze, 10:56:27 CET

ne teregess a nappaliban. komolyan!

napi par liter vizet elparologtatsz, aztan veszel egy gepet, ami 50ezerbe kerul,
es havi 6000 forint villanyt eszik hogy ezt a napi 2 liter vizet kiszedd a
levegobol? az elso evben elkoltesz 110ezer forintot csak erre, ami a
hoszigeteles koltsegvetesenek egy ertelmes resze lehetne.

teregess olyan helyisegben, ahol tudsz sokat, akar folyamatosan szelloztetni. a
lakasban 60% fole engedni a parat semmilyen szempontbol nem egeszseges. pl most
meg siman lehet a szabadban teregetni!

vajk