[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2010. Nov. 3., Sze, 15:37:55 CET

Szia!

Látom, életmód tanácsokat rengeteget kaptál, attól megkímélnélek :-)
Ezt a készüléket
http://bolthely.hu/levegotisztito/id/00023_Paramentesito__peneszmentesito_keszulek_futessel_40l_nap_-_WDH_735_EBH

kb. 1 hónapja használom a pincénkben, ahol  két, egymásba nyíló helyiség
van, ~50 m2  + a lejáró.
Kezdetben 96%-os páratartalom volt, azóta lement 60-62%-ra (időtől,
hőmérséklettől függ). Folyamatos üzemben dolgozik, kb. 300 l  vizet szedett
össze. Elégedett vagyok vele.
A forgalmazóval is elégedett voltam, 2-3 nap alatt házhoz szállították a
gépet.
Ha kérdésed van, írj.

Üdv:
    Laci