[Epitesz-barkacs] Párátlanító gép

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Nov. 3., Sze, 17:38:24 CET

Sziasztok!

Néhány éve vettem egy AEG LE28 gépet, azóta is hibátlanul működik. Nem
találtam most a papírjait, de emlékeim szerint a METRO-ban vettem 4-5
éve, 30eFt körül volt akkor, az enyémen csak egy piros (megtelt a
víztartály) meg egy zöld (áram alatt a berendezés) parázsfénylámpa
van, meg a szabályzó a 20%-80% páratartalom beállítására. Tegnap
kapcsoltam be és még nem tettem rá fogyasztásmérőt, csak azt látom,
hogy 36 óra alatt kb. 5 liter vizet kondenzált, szakaszos üzemben. Nem
álltam tudományosan a témához, a páratartalom beállítási értékét nem
tudom, csak annyit teszek, hogy a bekapcsolás után 20-30 fokot tovább
tekerek a gombon, és azt gondolom, hogy az a pár liter lecsapatott víz
sem az ablakokon fog lecsorogni.

Üdv
pi