[Epitesz-barkacs] motor kerdes nekem is.

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Nov. 5., P, 10:51:59 CET

elsikkadt a lenyeg.

a funyiroban volt rajta egy kis turbina, ami a motoron atszivta a levegot, es
intezte a fu kosarba fujasat. ezt elhajitom, mert eltort meg nem kell nekem.

helyette teszek ra egy baromi nagy vas lapatkereket, ami gyarilag egy 750W
elszivoba valo. de a huzat amit ez csinal, az kell nekem, a motortol el lesz
valasztva, a motornak ez semmi hutest nem csinal.

igy a motornak nem marad ventije. raadasul mivel nyitott, be kell dobozoljam. ha
teszek ra egy 10-20W-os muszerventit (azt a nagy 15-20 centiset), az eleg lehet
neki?
tovabba a funyiroban nem volt folyamatos az uzem, es allando sem a terheles. itt
meg eleg allando lesz a terheles, es akar 1-2 orat is mehet folyamatosan. nem
gond az neki?

vajk