[Epitesz-barkacs] vállas fúró vagy mi a neve ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Nov. 30., K, 09:39:10 CET

>lepcsos furo.

köszi

>nem lehet egy 5.6mm furoba esztergan lukat furni, es egy 4.3-ast

ez szinte nagyon lehetetlen. max. fúró kilágyít belefúr visszaedz... esetleg
szikraforgácsolással.., de mindkettő nem egyszerű vagy olcsó feladat.

ezért keresek inkább szerszámköszörűst aki egy 6-os fúróból megcsinálja az
egészet.

most rákerestem a neten és valószínűleg az lesz a legolcsóbb ha veszek 4.3
mm-es és 5.6 mm-es fúrót, aztán a 4.3-assal belefúrók az anyagba majd az
5.6-osnak a végét megvezetőként leköszörülöm 4.3-ra és kész.

bár még nem tudom, hogy ezt itthon hogyan fogom kivitelezni, hogy pontos is
legyen és az 5.6-os homlokfúróként is viselkedjen?

zsolt