[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Okt. 3., V, 12:12:28 CEST

szerintem ennek az egesz vilagban meg eleg halvany kulturaja van.
az utobbi evekben hegyezodik ki a dolog, emelkednek a vizdijak, tehat
kezd ertelme lenni.

viszont a kerdes, hogy egy meglevo csaladi hazas vizrendszert
atalakitani ilyenre, mekkora koltseg es mi a nyereseg

arrol nem is szolok, hogy a ma epulo, vagy nagyfelujitott epuletek
hanyadaban gondolnak erre? az iparosok tudnak-e valamit kezdeni a
kerdessel?

szoval szerintem meg igencsak halvany a kerdes.. de aki nem gondolkodik
par ev mulva ugyanugy szivni fog, mint most a futes es szigeteles kornyeke