[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 13:13:18 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> szerintem ennek az egesz vilagban meg eleg halvany kulturaja van.
> az utobbi evekben hegyezodik ki a dolog, emelkednek a vizdijak, tehat
> kezd ertelme lenni.
>
> viszont a kerdes, hogy egy meglevo csaladi hazas vizrendszert
> atalakitani ilyenre, mekkora koltseg es mi a nyereseg

Ha a vizet árában kell megfizetni direktben, nem pedig adókon keresztüli
támogatások formájában, akkor a lakosság is egycsapásra érzékennyé válik a
vízre, és megérheti a szürkevízzel foglalkozni.

A gáz és egyéb energiahordózók árának a támogatása is visszaveti a fejlődést.
Nem éri meg szigetelni pl.

Ahogy fogy a könnyen (olcsón) kitermelhető szénhidrogén-készlet, úgy drágul
mindenféle energia, és a megszünne minden támogatósdi, akkor kemény szigetelési
törekvések kezdődnének más most. Sőt, folyik is. Az az ország, ami ezzel szembe
megy szociális alapon, az lemarad. (Szerintem.)