[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Okt. 3., V, 14:10:11 CEST

Az esovizet szurke helyett inkabb valami kevesbe "vilagoskeknek"
jelolnem... mert ugyan nem ivoviz tisztasagu, de kozeliti.
en szurkenek a mosdo, stb kimenetet tekintem.
jo esetben az esoviz lehetne akar a kezmoso betapja is.
akarhogy gondolkodok, nekem ebben tobb reteg van, mint vilagoskek,
szurke es fekete. de meddig erdemes lebontani? es mi az esszeru
felhasznaloi kultura ?

a rajz tetszik, de szamomra pld egy mosogato kimenet is fekete, nomeg
ezen nem latok ivoviz betaplalast, minden a service-bol jon..