[Epitesz-barkacs] szurkeviz volt pusztult indirekt

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Okt. 3., V, 17:08:46 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 3 Oct 2010  16:57 levelében:
> azért nem kellene az egyévit tárolni, hanem ideiglenes, idÑszakos puffer
> is elég lehetne, belekombinálva a kerti locsolás szükségességét is,
Ma még számolni is inkább hajlandó vagyok, csak ne kelljen fordítanom
;-)
Ne legyen, csak 200 m2 gyep, amit locsolni kell. Nyáridőben,
hetenként legalább egyszer ki kellene juttatni 30 mm csapadéknak
megfelelő vizet. Ilyenkor nincs eső (volna nem kéne locsolni), tehát
min 2-3 locsolásnyi vizet kéne tárolni.
Egy locsolás 6 m3, tehát 20 m3-as tartály kéne ehhez. (beszerez,
helyszínre szállít, gödröt kiemel, fölös talajt elfuvaroztat,
tartályt bedaruz, visszatemet, gépészkedik).
Mivel egyszeri locsoló-vízmérő felszerelés árán (pártízezer) kiesik a
csatornadíj, ez a 6 m3 alkalmanként kb. 1500 Ft. Egy szezonban ebből
kb. 20 eFt vízdíj jön össze.
Ha lenne rá pénzem, se biztos, hogy nekiállnék, mert akkor meg
szivattyúköltség jön hozzá.

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu