[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Okt. 7., Cs, 01:47:54 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt 16 nap átlaga 0,52kWó/nap, ~190kWó/év, bekapcsolási idő 29%.
A Candy fogyasztása lassú emelkedést mutat, 0,45kWó/nap (első hét) ->
0,52kWó/nap (másfél hónap után), de ez még messze nem éri el a gyári
értéket. Akkor most a fogyasztásmérő gagyi, vagy a hűtő túl jó? Azért
ez inkább 25 forint/nap, és akkor már 11 év alatt bejön az ára:(.

Üdv
pi