[Epitesz-barkacs] levegomelegito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 17., V, 05:11:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.16. 23:49:01 +2h-kor írta:

> Nem, én érteni vélem, mire megy ki a játék: Udvaron üzemeltetendő kazán
> kémény
> nélkül, füstgázmosóval, hogy senki  ne is lássa, hogy itt fa vagy bármi el
> van  tüzelve. Tehát hogy ne füstöljön.

jól érzed, hogy ez egy légszennyezettségcsökkentő ketyere.

a "szokásos háztartási méretet meghaladó" szinten ez létezik:

23/2001. (XI. 13.) KöM rendelet a 140 kWth és az ennél nagyobb,
de 50 MWth-nál kisebb névleges bemenő hőteljesítményű
tüzelőberendezések légszennyező anyagainak technológiai kibocsátási
határértékeiről;

csak ez a  "szokásos háztartási méretet meghaladó" szint eddig nem
került a "látókörünkbe", ezért jött elő a "darwin díj", mint reakció :-)

egyébként engem az érdekel, hogy nekem ne kelljen a füstöt nyelnem,
és az, hogy a környezet sem nyeli, az nekem akár másodlagos is lehetne,

> Hááát, nem lesz se könnyű, se olcsó, se munkaigénytelen használni. Azért
> drukkolok ám!

köszi,
már most is kényelmesen megy, ha 6 - 7 kW-nál többet nem taposok be a kazánba
:-)