[Epitesz-barkacs] könnyebb ivfogas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 31., V, 10:29:34 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.31. 08:21:51 +1h-kor írta:

> Nyugodt kéz kell hozzá, mert ha az ív létrejötte után a még frissen

hát ez az,  2,5-ös pálcával vékonyfalú 40x40-es zártszelvényen
levő lukat is "fel tudtam tölteni", és hegesztettem vastagkalú 40x40es
sarkához 1es lemezt is, ha volt hozzá nyugalmam, a déli nap
jól oda világított, nem kellett pajzs nélkül kezdeni,

60 - 100A nél nálam a 9-es üveg volt a legjobb (amivel a nap felé nézni
is lehetett)   -- persze 400A-nél a 14-es üveg a jó --
a déli nap fénye mellett a pajzs alatt is láttam a munkadarabot
az ívhúzás előtt