[Epitesz-barkacs] utánfutó festése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 12:30:59 CEST

(G)feri wrote:

> Egyszer  nagyon  régen  a Mozaik utcában vizsgáztattam a lakókocsimat.

Az azért más tészta, mert van - mint írod - kéziféke.

> a   lakókocsit   behúzott   kézifékjével,  aztán  meg kis lendület és
> a fékpadon taposás,  hogy  jó-e a ráfutófék.

Pont ez az, amit nem tudom, hogy vizsgálnak. Autószerelő aszonta, hogy csomóan
nyomják kézzel a dögöt a görgős fékpadon, miközben (ezt már csak gondolom) a
vontatójármű rányom a vonórúdra, hogy működjön a ráfutófék. Az emberek, akik
hátulról tolják, utánozzák azt az erőt, ami akkor jönne létre, amikor lassul a
fékezés hatására a cucc.
Szóval aszongya az autószerelő, hogy nem is szeretik csinálni.

> részleteket.  Ha  úgy  alakul, ahogy eredetileg tervezem, hogy most én
> viszem,  akkor  utána  szívesen leírom majd a menetét, sőt a helyszínt
> is. Egyelőre annyit mondtak telefonban, hogy itt is nekem kell
> vontatnom
> a   vizsgálóba, de nem kell előtte órákat várni, vagy kocsival
> otthagyni
> náluk, hanem  egyeztetett időpontra mehetek. Ha nem találnak hibát,

Ez jól hangzik, és kíváncsian várom a történtek leírását.