[Epitesz-barkacs] feszmero hitele?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 13:21:05 CEST

jhidvegi írta 10 Sep 2010  11:55 levelében:
> Azért gondoljunk csak bele, egyáltalán nem egyszerñ dolog elektromos
> dolgokban a hitelesség kérdése.
Sok évvel ezelőtt hívtak dolgozni az OMH-ba. Az adott osztályon az
árammérőgyárban a hitelesítéshez használt mérők hitelesítését
végezték.
Az ürge elmesélte, hogy az egészet a kémiai normálelemre vezetik
vissza, mivel annak a feszültsége hitelesnek tekinthető.

Amikor azt is kifejtette, hogy épp nemrég kaptak egy / digites
multimétert (80-as évek!!!) és most épp azon törik a fejüket, hogy
azt miképp hitelesíthetnék, akkor rájöttem, hogy nem az az én
munkahelyem :-)

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu