[Epitesz-barkacs] WOKhoz kicsifaszenes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 09:15:07 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nem kamu. A tűz nem egyenletesen ég az egész bogrács alatt, általában
> az egyik oldala jobban forr, a másik meg kevésbé. Amikor egy fél
> fordulatot fordítok az egész levesen a bogrács fordításával, ezt
> fordítom át.

Na de akkor ügyesebben forgatod, mint amit valaha is láttam a tv-ben pl. Ha úgy
forgatom, hogy egyik rányban gyorsan, a másikban lassan, akkor maga az étel is
átfordul. Ha viszont az úgyszokták, meg hagyomány... alapon rángatják, az étel
végig egy helyben marad.

És mi van, ha jól sikerül a tűz, szépen egyenletesen melegít mindenütt? Akkor
lehet, hogy nem is kell forgatni? :-)