[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 26., K, 12:36:52 CEST

en nem erolkodnek ezen. ezer meg egy problema lehet egy ilyennel. a jo oreg mmg
nyomaskapcsolo az aknaban siman elmegy 30-40 evet, kb ket mozgo alkatresze van.
kell egy nyomasmero (az nem fog elmenni 10 evet sem), hogy latni lehessen mi az
abra. ha tul rovid idokre kapcsol be a motor, akkor tudod hogy elment a levego,
kell a tetejen meg az aljan egy-egy csap, es akkor tudsz belole leengedni es
levegot engedni a helyere.

a hajdu boylerben az a szep, hogy minden csatlakozas az alaplapon van. ha kell
plusz cso, pl a tetejere a levegohoz, akkor fursz az alaplapra egy plusz lukat,
beteszed a csovet ami feler a tetejeig, behegeszted/forrasztod, es kesz. a
tartalyt nem kell kifurni.

vajk