[Epitesz-barkacs] betonozas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 14., V, 13:07:16 CEST

Szervusz HJózsi!

> - vagy ezzel akarják kimutatni, hogy mennyire marha sok pénzük van,

Vagy mennyire nem ért hozzá a kőműves. Az alaplemez vasalását pl.
legalulra tették, beton sem nagyon van alatta. Körbe is repedt amint
rákerültek a főfalak. Az említett monolit részben csak a kérdés egyik
fele, hogy mennyire sűrűn van a 14-es vas. A másik, hogy alul-felül is
van bőven. Nem szívesen bontanám. A sors fintora, hogy még a betonvas
kiírása előtt a tulaj is belebotlott ebbe a honlapba:
http://vasbetontervezes.shp.hu/hpc/web.php?a=vasbetontervezes

> Ilyen nálam is van, én csináltam. Ott hogy van megoldva ez a lépcsőáttörés?
> Mire támaszkodik az a monolit betondarab?

Főfal mellett lesz a lépcső, a lépcső másik oldalán 2 20*20-as zsalukő
oszlop kibetonozva tartja a monolit szabad végét. Ide került pér szál
huszas betonvas is (-: a monolit födémbe illő részeit egy-egy plusz E
gerenda tartja, azaz ott kettő van egymás mellett.

> fűtőanyagot. :) Nem biztos, hogy eljutna egy kisrepülőgép a tető alatti
> födémig, ha belecsapódna.

Akkor nagyobbat választunk (-:

szia: Balázs