[Epitesz-barkacs] robogó autó

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 23., Sze, 15:37:44 CET

Hát ezt a törvény részt is olvastram már, de még mindig nem derült ki belõle
nekem a következõ:

Ha én valakitõl veszek használt forgalomban itt magyarországon egy ilyet
akkor milyen papaíokat kell, hogy kapjak az eladótól ?

Kell-e valami átírás ?  kell-e valami súlyadó ?

Be kell ezt jeleteni egyáltalán valahova ?

Kell-e valami mûszaki szemlére vinni ? nem vizsgára...

Mi a helyzet akkor, hogyha ez még ráadásul csak elektromos üzemû járgány ?

A B kategória nem érdekes az van.

köszi

zsolt