[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 21:36:30 CET

Zsolt wrote:

> Na hát éppen ez az... ahhoz, hogy akkora legyen az áteresztés ahhoz
> lehet, hogy 20 méter magas vízoszlop kellene, de akkor már a házam
> kúpcserepén kellene üldögélnem :)

Ebben biztos vagy? Mármint, hogy ekkora vízmagasság kell ahhoz, hogy a patak
bármelyik pontján átjusson a harmincvalahány m3/s víz? Vagy a 100m3/s-re írtad?

> Ezek az adatok, a lakossági fórumon kerültek elő.
>
> Ez egyébként a felüljáró alatti átfolyás az, ami a legutóbbi árvízkor
> is látszott,

Melyik felüljáró? Mert hogy átmegy a villamos és leányka u-i felüljáró alatt,
aztán odébb a vasút alatt, végül meg a 6-os út alatt.

Most nem eméxem, az első kettő hogy néz ki, a gugliban a vasút alatti tűnik a
legkisebbnek.

Közben tovább néztem, netán valamelyik kis átjáróra gondolsz az Ady és
Honfolgalás utcák között?

> hogy teljes terjedelmében tele van vízzel és amikor a víz
> előbukott belőle akkor hirtelen magasabb lett a víz szintje mint az
> áteresz magassága. Én ebből arra következtetek, hogy van némi
> duzzasztó hatása a beömlő résznél.

Nem az volt a múltkor, hogy valami hiba történt feljebb a tónál, és rövid idő
alatt rá lett zúdítva a lejjebbi részre valami elképesztő mennyiség?