[Epitesz-barkacs] Feljelentes - hova ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Feb. 25., P, 21:50:26 CET

>Vagy a 100m3/s-re írtad?
Igen, a 100-ra írtam.

> Ezek az adatok, a lakossági fórumon kerültek elő.
>
> Ez egyébként a felüljáró alatti átfolyás az, ami a legutóbbi árvízkor
> is látszott,

>Melyik felüljáró? Mert hogy átmegy a villamos és leányka u-i felüljáró
>alatt,
>aztán odébb a vasút alatt, végül meg a 6-os út alatt.
Pontosan azokról van szó.

>Most nem eméxem, az első kettő hogy néz ki, a gugliban a vasút alatti tűnik
>legkisebbnek.

>Közben tovább néztem, netán valamelyik kis átjáróra gondolsz az Ady és
>Honfolgalás utcák között?

Nem, azokat mind elbontják és 31m3 áteresztősre építik meg.

> hogy teljes terjedelmében tele van vízzel és amikor a víz
> előbukott belőle akkor hirtelen magasabb lett a víz szintje mint az
> áteresz magassága. Én ebből arra következtetek, hogy van némi
> duzzasztó hatása a beömlő résznél.

>Nem az volt a múltkor, hogy valami hiba történt feljebb a tónál, és rövid
>idő
>alatt rá lett zúdítva a lejjebbi részre valami elképesztő mennyiség?

Nem, semmi hiba ott nem volt, hanem csak egyszerűen az van, hogy Budaörs
Biatorbágy, Törökbálint részeken a patak vízgyűjtő területet beépítették
mindenféle multibevásárló szeméttel, ahol azelőtt nádas volt, most meg
beton.
Arról a víz csak úgy ömlik a lefolyókba és az meg a patakba.

De még a legutolsó helyet ami megfoghatta volna oda meg a demján építette
azt a káva tópark lakóparkját, ami szintén olyan10 ha területnyi ártér volt
és most meg egy kis pics...nyi halastó.
Arra is kötelezték, hogy építsen 900 m hosszan védőgátat, de ez úgy
valószínűleg a kenőpénzek miatt nem készült el soha sem.

Így aztán az egyszerre nagy mennyiségben leömlő víz mindenhol kilépett a
mederből és a villamos sínen keresztül jutott nagy mennyiségben a
rózsavölgybe és itt meg a kis áteresztő képességű átfolyók felduzzasztották
a vizet és lett néhány óráig a kb. 1m széles vizű patakból néhol 100 méter
széles és néhány szerencsétlennek meg a lakásában is mellig érő víz.

zsolt