[Epitesz-barkacs] Jégverem

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Jan. 25., K, 11:29:16 CET

Szervusz Feri!

> a pl. hungarocellel hőszigetelve és  fóliával újra víz szigetelve a volt
> emésztőnkben eltárolni és nyáron a lakás hűtésére bevezetve felhasználni.

Anelkul, hogy barmit is utanaszamolnek... ugy latom, csaladi hazrol
van szo. En mindenkepp arnyekolassal probalnam megoldani: pergola
szolovel, vadszolovel, hajnalkaval stb, illetve fak. Olcsobb,
tisztabb, szarazabb erzes. A mi szinten csaladi hazunkban iden nyaron
nem ment 26 fok fole a homerseklet a melegebb feleben - hidegebben meg
ennyi sem volt. Igaz, ez teljesen deli tajolasu, es az ablakokat meg a
tornacot (hidegebb resz) benapozasra optimaltam. Persze az is igaz,
hogy mondjuk egy nyugati fekvesu tetoterre ez nem tul hatasos, illetve
tul nehezkes. Ott kellhet a gepi megoldas.

szia: Balazs