[Epitesz-barkacs] Jégverem

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Jan. 25., K, 17:07:38 CET

2011.01.25. 16:04 keltezéssel, jhidvegi írta:

> HONEYWELL DURACRAFT Párátlanító DDTEC 10E

> Végülis igen, lehetne, de ugye ha az általa kifújt levegőt kiviszed,
> akkor kintről lehet, hogy még melegebb jön be cserébe máshol.

Húha, ez egész nagy szobára is elég lenne! Az ára se semmi, ennél jóval
kevesebbet gondoltam. Mennyivel jobb egy ilyet venni, mint egy mobil klímát?
Nem a levegőjét gondoltam kitenni, hanem az egész gépet, és csak a szoba
levegőjét hozzávezetni. de ez lehet, hogy nem megoldható.

> De nem muszáj ám ennek fent lennie! A pára hülye egy dolog, ha lent
> párátlanítasz egy hidegebb helyen, akkor fent is tökszáraz lesz a
> levegő, sőt, szárazabb, mintha ott lenne. Mert, ha lent, a hűvösebb
> helyen csinál az ottani hőfokra mondjuk 50%-ot, akkor az a melegebb
> helyen lehet, hogy csak 45% lesz.

Nyáron ha nem megy a légkondi, csak ez, mennyire jelentős eltérést
érzékelsz (közérzetben)?

Gábor