[Epitesz-barkacs] szobatermosztát

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 27., Cs, 08:30:32 CET

epp tegnap este csinalgattam a rezsi analitikamat. kicsit megdobbentem: a
decemberi aramfogyasztas vagy 30-40kWh-val tobb volt mint az eddigi havi csucs.

muszaly lesz behekkeljem a fogymerot a kazan ele, kezd az a sejtesem lenni, hogy
a fasza 40 fokos vizzel futunk mokaert cserebe jo sok aramot megeszik a kis dog.

vajk