[Epitesz-barkacs] szobatermoszt??t

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Jan. 27., Cs, 09:11:41 CET

Sziasztok! Ha a szivattyú és a ventillátor felvett teljesítményének összegét 200W-nak veszem,és hasráütéses módon azt tippelem, hogy naponta 12 órát megy,akkor a fogyasztás:Naponta 2,4kWh31 napos hónapban: 74,4kWh Vagyis a 30-40 kWh többlet fogyasztás reális lehet. Józsi!Olyan egyszerűen, röviden, ahogy leírtad a P, PI, PID szabályzás lényegét, én nem tudtam volna.Azt nem tudtam eddig, hogy az öntanuló PID-et hívják fuzzy-nak. Egyébként az említett szobatermosztát időnként önhatalmúlag bekapcsolt, számomraérthetetlen ok miatt. De nem fűti túl a helyiséget. Vagyis pontosan tudja, hogy miértkapcsol be. Üdv. Tibi
2011.01.27. 8:30 keltezéssel, vajk fekete írta:

>epp tegnap este csinalgattam a rezsi analitikamat. kicsit megdobbentem: a decemberi aramfogyasztas vagy 30-40kWh-val tobb volt mint az eddigi havi csucs.  muszaly lesz behekkeljem a fogymerot a kazan ele, kezd az a sejtesem lenni, hogy a fasza 40 fokos vizzel futunk mokaert cserebe jo sok aramot megeszik a kis dog. vajk

    Na ja, még ez is...
    100-150W biztos van a szivattyú. Én konnektorba dugtam a kazánt,
    úgyhogy nem lenne nehéz megmérni. Ott van még a kémény ventilátora
    is.

    Gábor