[Epitesz-barkacs] indukcios Alaska IC1800

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Már. 13., V, 20:33:27 CET

Sziasztok!

Emlékeztek hogy szólt a vicc, amikor még a "forgó-morgó" reklámja ment
mindenütt? "Aki utolsónak hagyja el az országot, kapcsolja le a
villanyt!"

Féélretéve a tréfát, Józsi, te úgyis szeretsz (meg tudsz is) számolni,
nekem meg nincsen kedvem hozzá:(, de kiváncsi vagyok arra, hogy ha
valaki gyalogos vagy autós sima balfácánságból megállásra vagy
legalábbis lényeges lassításra kényszerít egy villamost, az akkor
elpocsékolt energiával meddig lehetne sztendbáj hajtani az otthoni
cuccokat?

Köszönettel
pi