[Epitesz-barkacs] izomzattan

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 23., Sze, 20:41:45 CET

Szervusz HJózsi!

> Nemnem! Vannak állapotok, amikor ezek a természetes módok már kifejezetten
> veszélyesek, károsak. Kell valami segítő eszköz, de áramot termelni az tök

Ebbe nem gondoltam bele. Viszont van egy hirtelen ötletem: kiinduló
helyzetben a hát nem vízszintes, hanem valami lejtőn fölfelé nyugszik,
azaz valamennyire ül. A lejtő szögével tetszőleges nehézség
beállítható.

> Ezek viszont lehet, hogy alkalmas mozgások - leginkább lazításra.

Nyújtó gyakorlatok, nem lazítók, de hasizom húz itt is össze. Csípőt,
combízületet nyújtják.

> Ezt szerintem még a nem túlsúlyos lakosság zöme se tudja megcsinálni. Eméxem
> középiskolás tornaórára, egy gyerkőc tudta csak felhúzni a lábát úgy, hogy a

Érdekes, az edzésen ebben a legjobbak között vagyok. Amit először
leírtam szabad lábas telitalpas fölülés, meg az egyik legrosszabb. Tök
más izomcsoport kell hozzá.

> jobban menjen. Na de egy 120-140 kilósnak már a puszta függeszkedés is
> spiccen van ám!

> valaki izmot fejleszteni, az igen szerény sikerrel fog csak járni. Célszerű
> az izomfejlesztést fiatalabb korban végrehajtani, aztán azon lenni, hogy ne
> fejlődjön vissza. Ez nem kis program ám! Főleg nem időben ugye, mert

Ez nagyon így van. Én még pont időben kezdtem, még mérhető  fejlődés.

szia: Balázs