[Epitesz-barkacs] Fw: villany rotációs

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 28., H, 11:36:37 CEST

Na nekem valahol itt kezd el a teljesítmény rendszeresen
értékelhetetlenné válni. Igazából az nem lenne gond, ha lassú, csak
kapáljon jó erősen -és ez inkább nyomaték kérdése nem? Szóval inkább a
nyomatékmaximumot kellene megadni. Most ha a villanyos teljesítménye
mittudomén 30km/h haladási sebességnél lesz annyi, mint a benzinesé
0,1-nél, így nem tudom összehasonlítani a két gépet.
Ugyanígy ha a villanyos nyomatékgörbéje olyan, hogy már egész kis
fordulatnál leadja majdnem a maximumot, a benzines meg csak
szétpörgetve, és az emelkedése esetleg még nem is lineáris, nem tudom
összehasonlítani a kettőt.

Gábor