[Epitesz-barkacs] aramfejlesztes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 30., Sze, 20:29:56 CEST

> Számomra így látatlanban az a sötét ló, hogy mi lesz az inverterrel, ha neki
> kéne energiát nyelnie. Van olyan inverter, ami képes visszatáplálni. Ha

Azt direkt erre méretezik? Szerintem nem lehet általános.

Inkább azon gondolkodtam, hogy mire kellhet ilyen kis teljesítményen 3
fázis. Ha forgó mozgásra, akkor ott a benzinmotor. Ami három fázist
igényel, az lehet még valami nagyteljesítményű cucc, pl. dög
hegesztőtrafó, galván áramforrás (-: vagy elektromos kemence, de
ezeket nehezen tudom elképzelni egy kis tanyán szigetüzemben benzinről
hajtva. Lehet tudni az alkalmazást?

szia: Balázs