[Epitesz-barkacs] kóc

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Nov. 9., Sze, 08:48:57 CET

> Mielőtt elengedném (letekeredik) odanyomok egy kis fugaszilt (régen
> marhafaggyút), és azt is jól körbetekerem, mintegy belemasszírozom a
> trutyit a kócba, ettől már magától megmarad egybe.

Hali!

Lehet kapni direkt kócos tömítéshez gyártott kencét, ez valamilyen
olajos-gittes cucc, ami később is részben lágy marad. Tapasztalatom szerint
jobb mint a szilikon, mert az később ha esetleg meg kell mozdítani a
menetet, a kence újra tömít, a szilo viszont leszakad a szerelvényről.

Mellesleg, bár lehet, hogy én vagyok béna, de teflonszalaggal, ami elvileg
könnyebb meg jobb sokkal többet szívtam mint kóccal, szóval érdemes kócozni
(már legalább is vizes dolgoknál).

Szabolcs