[Epitesz-barkacs] Hungarocell plafonra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 19:42:44 CET

Zsiráf wrote:

> Egyáltalán nem javasolt a purhab használata ilyen helyen.

Mert?

> http://www.baumit.hu/front_content.php?idart=6195
> A teljes felületre kell felvinni fogazott simítóval, 5-8 mm
> vastagságban, majd rányomni a lemezeket.

Persze, ez az egyik szokásos módi. Én viszont láttam egy filmet, ahol purhabbal
ragasztottak falra hungarocellt, és az egész lényege az volt, hogy mennyivel
haladósabb meg sok szempontból mennyivel jobb.

Én is azzal ragasztottam körbe a házat pár éve, persze csak lent a pince
betonját. Nem akar lejönni, pedig nem használtam dübeleket, és volt már pár nagy
vihar.

A födémre ragasztásnál külön gond, hogy igen tagolt a felület, nem nevezhető
simának. (Gerenda alja meg béléstestek alja).

Azon filóztam mindig, amikor ez eszembe jutott, hogy egybe hagyjam-e a táblákat,
vagy felszeleteljem? Felvágva könnyebb felrakni, egybe viszont sokkal kevesebb
ideiglenes támasztást igényelne. (A táblák 1x3 méteresek. :-) )

Jó lenne magasnak lenni. Zsiráf, nincs kedved segíteni? :)