[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 09:51:41 CEST

Sziasztok!

Tetőtérben találkoztam olyan fallal, ami a tetőtérben úgy készült, hogy
miután az álmennyezet elkészült, utána építették
a közfalakat. Aztán azt mondták, hogy nem szabad a közfal csak egyik
oldalára polcot rakni, nehogy elhúzza a falat.
Gondolom ezek a falak nincsenek bekötve a tartó falakba.

Szóval én is ajánlom a Józsi által javasolt próbaterhelés elvégzését.
Akár úgy, hogy fent a plafonnál alaposan megnézed, hogy van-e repedés a
plafon és a fal kötött az
ajtó fölött. A próbaterhelés után újra, hogy keletkezett-e hajszálrepedés.
Vagy a próbaterhelés alatt, hogy hajlik-e a fal, a mennyezethez képest
elmozdul-e?

Láttam repedéseket kétujjnyi szélesen begipszelve és mellette dátum, hogy
melyik gipszelés mikor készült.
Így figyelték, hogy mozog-e még a fal, vagy megállt a repedés szélesedése.

Üdv. Tibi