[Epitesz-barkacs] kozvilagitas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Aug. 27., H, 16:52:53 CEST

hat szerintem meg tenyleg okozott problemakat. kezdenem azzal, hogy sok autos ugy gondolja, hogy amig a kozvilag nem megy, addig neki sem kell vilagitania. vagy mondhatnam azokat az utszakaszokat, amig lakott teruleten vannak, de 70 a megengedett, es tompitottal szart sem latsz. fenyszoro meg lakott teruleten tilos ugye. de mondhatnam a gyalog este a busztol haza setalo 40 kilos noket, nem noveli a biztonsagerzetuket a felhomaly.

Vajk