[Epitesz-barkacs] !

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 11:23:54 CET

Szervusz HJózsi!

> égetni a fagáz minden összetevőjét is, akkor szerintem is ez a jobb
> megoldás, bár nem olyan frankó, hogy rá lehessen ülni meleg részekre, meg

Faelgázosító kazánnak hívják. Rá lehet ülni, csak tényleg hülyén mutat
a nappaliban (-: meg esetleg csak rövid időre lehet ráülni.

Egy régi kollegámék annó iskolában Dózsa György emlékversenyt
rendeztek. A győztes fél évet töltött a kórházban égési sebekkel a
seggén - igaz, neki nagyobb teljesítményű rezsó jutott.

> Az az elképzelés, miszerint azért takarékosabb, mert sugárzással melegít,
> ezért alacsonyabb léghőmérsékletnél nyújtja ugyanazt a hőérzetet, szerintem
> hamis. Inkább kellemetlenséget jelent, hogy ha közelebb vagyok, melegem van,

Nem az. Nálunk tökmindegy, hol állok, mindenütt jó. Igaz, van
hőszigetelés a falakon, így nem "süt belőlük a hideg". A kályhák sem
olyan forróak, mint a szomszédban, ahol nem lehet kézzel megfogni.

> melegebbek lenni, eléri a fal a léghőfokot, akkor kell alacsonyabb
> léghőmérséklet ugyanahhoz a hőérzethez. Ez viszont már valódi, és nem függ

Na, ez van itt.

szia: Balázs