[Epitesz-barkacs] !

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 1., Sze, 11:34:29 CET

Hat ja. A panelban parasitottunk, 24 fok volt, neha faztunk.

Most 21 fok van, a padlo 24 fokos, a fal 20 fokos, es nem fazik senki.

Azert futeni kell, tegnap elment 24 ora alatt 7.5m3 gaz. Az ugye saccra 25 kilo fa, tehat vagy nagy tomegkalyha kellene, vagy naponta ketszer tuzelni. De ez egy egesz haz, nem par helyiseg.

Azert az is igaz, hogy kisebb helyisegekben, ha van egy jelentos sugarzo forras, az nagyon komfortos. Az ember nem igazan igenyli a laborszintu egyenletesseget. Ha erzed a gradienst, az iranyokat, balra meleg jobbra hideg, az teljesen jo erzes tud lenni. Akar alacsonyabb homerseklet mellett is.

vajk