[Epitesz-barkacs] !

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 1., Sze, 11:44:08 CET

a 2 tonna vized egy mondjuk 1x1x2m tartaly. aminek a kulso felulete akar 90 fokos is lehet.
a hasonlo meretu kalyha felulete soha nem lesz 90 fokos, de tan meg 60 sem.

nem a lakoterbe megy a veszteseg esetre gondoltam, hanem a tiszta elkulonitett kazan/puffer sajat hoszigetelessel esetre. pl pinceben.

ha a kazan kulso feluleterol viszem el folyamatosan a hot a lakas futesere, mondjuk 3kW-al, 35/25 fokos vizzel, akkor a felulete folyamatosan jo huvos lesz, jo nagyon kicsi lesz a veszteseg. a vizpufferrel nem tudok olyat csinalni csak macerasan, hogy duplafalu tartaly, es a ket fal kozott veszem ki a hot, hogy a kulso felulete folyamatosan hideg legyen. hmm. tulkepp padlofutescsovet tudok ratekerni arra is.

vajk