[Epitesz-barkacs] !

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 12:04:09 CET

Szervusz HJózsi!

> El kell menni a passzív ház irányába. Különben meg az egy ponton való
> fűtéssel kellemetlen terek alakulnak ki a házban. Ha nem egy nagy tér az

Ez biztos. Mondjuk az is kérdés, hogy azokban mi adja a hulladékhőt.
Mi, emberek, vagy naponta kell mindenképp mosni, hogy ne legyen hideg?
(-:

> Vagyis azt teszed, amit írtam fent, elmész a passzív ház felé
> hőszigetelésben. Mostanság egy jól megépített passzív ház tök jól működhet,
> még túl meleg is lehet benne, mert egész nap jól süt a nap, és alacsony

Igen, bár ez nem passzív. A nagy üvegfelületeken iszonyat meleg be tud
ilyenkor jönni. Ez azért jó, mert ész nélkül lehet szellőztetni. Erre
számítani fűtéskor nem nagyon lehet, legföljebb tendenciaszerűen. A
cserépkályhás befűtést tervezni kell.

> (Családostul mentél pöstországba, vagy ők átköltöztek szülékhez vagy
> ilyesmi?)

Elmentek pár napra, nekem meg Pesten volt dolgom.

szia: Balázs