[Epitesz-barkacs] hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 5., V, 10:29:07 CET

Szia!

Erdekeseket irsz!

1. Mostanaban a napi gazfogyasztas 10-11m3, ezugye azt jelenti hogy a haz vesztesege teljes napra atlag 4-4.5kW.
2. Persze ettol meg lehet a labazaton ennel sokkal tobb, mert mint irod, ott rengeteg tarolt ho lehet.
Par befolyasolo dolog
 - talajviz tuti 2m alatt, a feltoltes a haz alatt porszaraz, nagyon problema volt asni benne, mert omlott lefele.
 - padlofutes van, mostanaban 38 fok koruli vizzel, es sajnos csak minimalis szigeteles alatta. 3cm van csak, nem fert el tobb a pince miatt. persze utolag rajottem hogy hulye voltam, ahol nincs pince, ott mindenutt lehetett volna 10-15cm.
 - talan talajszint ala mar nem mennek le a labazati szigetelessel, a homlokzati mar maga lemegy a benti padloszint ala 20cm-el, a labazat meg 120cm, az mar padlo alatt 140cm.

kb 90m2 * 140cm beton, salak, egyeb feltoltes, az 126m3. (plusz a lepcso, de felejtsuk el) mondjuk nem 2t/m3, meg porszaraz is, legyen 1.3t/m3, az meg mindig 164t. ha 1kj/kgK-val szamolok, akkor is fokonkent 45kWh. Hmm. az nem is olyan sok! hol szamolom el? ha 15 fokos az egesz, az 675kWh mire nullara hul, tulkepp nem keves, egy heti futesem.

de a fo gond foleg az, hogy futom a tetejet rendesen.

rengeteg szigeteles elfer, eleve a fal tegla reszen is van vagy -5..8 cm labazat, es a falra ugye felment 10cm szigeteles, ugyhogy most a labazatom tobb mint -15cm. ha leverem rola a vakolatot, akkor siman tehetek ra 15cm-t, es meg mindig marad visszaugras.

vajk