[Epitesz-barkacs] CO monoxid erzekelo tesztelese hazilag

Szabolcs Szigeti szigiszabolcs at gmail.com
2012. Feb. 8., Sze, 08:04:46 CET

Hali!

Pár éve végignéztem, ahogy vastepsiben vittek el egy fiatal párt a szembe
lakásból. Szóval mapanapság is tud lenni baleset sajnos, és amibe egy Co
érzékelő kerül, nem tétel.
Nekem ott figyel a hálószobában egy CO érzékelő, pedig modern gázkazánom
van. Amúgy a legújabb minőségi cuccok olyanok, hogy beépített elem van
bennük, ami 5-6 évig jó, amig az érzékelő cella is jó. Utána mindenképpen
cserélni kell, így nem fordulhat elő, hogy már nem működik, tesztelni sem
kell.

Szabolcs