[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 12:54:27 CET

adott egy 1méteres vízóraakna csőszakasz, amin a mért oldali ürítőszelep is
le van fagyva  és 10méterrel arrébb egy másik aknában is le van fagyva

a vízóránál írják (az épületen belüli lefagyásnál) hogy az órát
nyíltlángosan nem maceráljuk, mert szétvetheti az órát ( meg 2db
gázpalackos égő sincs egyszerre)

ezt az órás szakaszt  4x0,5-ösnek jelzett bontott kb 2m -es
szigetelt telefonvezetékdarabokból tudnám csőre tekerni, pctáp 5voltjával
(elvileg akár 30A ) vagy 12V 15A lehetne (esetleg az órát 12voltos autóreflektor
égőjével melegíteni)

kérdés,( tudom, Józsi fel is felajánlot egy kiszámításában a segítséget:)
a vékony műanyag szigetelésű telefonvezetékből hány métert kell
5V-ra kötni, hogy forró is legyen és a szigetelés se olvadjon fel?

esetleg villanykályha  U alakú fűtőbetétje is akadna a szemétdombomon
(ez ebben a pillanatban jutott eszembe) esetleg az megfelelne ?