[Epitesz-barkacs] vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 15:21:41 CET

Cser Tamas wrote:

> attól pöfögök, hogy az említett szabványt kielégítő, és maa is
> szigeteletlenül készülő tervek alapján kivitelezett aknában ha most
> belefagyott a víz, akkor ( erről a szabványról nem is tudó ) a laikust
> olyan plusz felelősséggel terhelik meg, mintha a szabványos elvárást
> nem teljesítette volna, és emiatt a laikus zsebéből lenne a megoldás.

Én ezt értem, de te nem érted ezek szerint, hogy ez a meg nem felelés, megfagyás
részben a marha nagy hidegnek, részben meg annak köszönhető, hogy nemigen
használod a vizet. Vagyis áll benne talán napokig is, és módja van megfagyni.
Bárki, aki a legspórolósabban is, de gyakran kinyitja kis vízmennyiséget
vételezve azt a fránya csapot, ha csak a kezét mossa is meg wc után, vagy iszik
egy-egy pohár vizet, főz valami olcsó levest, vagy teát, már nem fog neki
befagynia.

Aki meg egyszerre vételez belőle többtíz litert, hogy aztán ne kelljen vele
foglalkoznia pár napig, az így jár, de az is csak nagy hidegben.

Tehát minden, ami a szokványos felhasználási módtól jelentősen eltér, annak
lehetnek ilyen hátulütői. Miattuk ciki lenne milliós nagyságrendű felhasználót
másfajta vízóraakna építésére kötelezni.

Gyanús, hogy nem fogunk egyetérteni.